Mala vrtacka, frezka, bruska do ruky ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Září 4 11:55:45 CEST 2008

Nevim jake mate predstavy o velikosti a zda to ma byt i neco do ruky.

Ja osobne mam na CNC frezce vreteno od FIMECu viz.:

http://www.fimec.it/product_hi.html

konkretne HM55-090 - delaji se v teto velikosti ctyri varianty prubehu
krouticiho momentu a take predesilam, ze to co ma chlazeni vetrakem na
hrideli ma dle vyrobce minimum 6krpm - varianta s elektrickym chlazenim
ma povoleno tusim 3krpm.

Je k tomu treba samozrejme menic - ja jsem si nechal udelat variantu
3x230V takze mi staci levny menic na jednu fazi.

To vreteno je naprosto profi a bezi opravdu paradne - jediny hluk je od
vetraku chlazeni.

Cena byla 17.000Kc. Do ruky to ale urcite neni - jedine nejakej ohebny
hridel.

Radek Vicek