Par dotazu k Altium Designeru

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Září 4 08:11:41 CEST 2008

Opet si dovoluji obtezovat s par nejastnostmi okolo AD, snad mi nekdo
pomuze.

1.Jak nejjednoduseji pridat soucastky do skupin tak abych napriklad vsechny
soucastky ve zdroji dal do skupiny zdroj atd.?
2.Jak v navrhu PCB otacet soucastkou o nasobky 90St bez toho abych musel
zadavat hodnotu uhlu do pole Rotation?
3.U soucastek typu odpor je jedno ktera noha je ktera, jak prehodim nohy
v navrhu PCB tak abych soucastkou nemusel tocit, pokazde, kdyz mi poloha
soucastky nevyhovuje o 180St? Swap mi nejak nefunguje nebo jsme neprisel
na to jak by mel fungovat
4.Aling soucastek v PCB, cim se ridi zarovnavani soucastek, napriklad
oznacim 3 SMD odpory a dam zarovnat vlevo ono se to zarovna, ale neni
mi jasne podle ceho, respektive jak dosahnu toho, aby se to zarovnalo
podle konkretni soucastky?
5. Jak v navrhu PCB dosahnu toho, aby se napriklad odpory a C v 0805
zarovnavali na stred padu, jde o to ze kdyz dam zarovnat napriklad vlevo
tak se soucastky zarovnaji tak, aby levy kraj vcetne potisku licoval
a C jsou vetsi => visuelne to nevypada dobre.
6.Pro SMD C a R 0805 pouzivam footprint z knihovny Altium default, ale
pokud se pak osazuje rucne tak mi osazovaci nadavaji, ze pokud je vice
SMD vedle sebe neni jasne jak to osadit, zkratka chybi potisk, ktery
by ozvacoval ktere pady k sobe patri. Netusite zda je v knihovnach footprint
pro C a R s timto potiskem?
7.Je pro AltiumDesigner nejaky neAltium web kde by slo zistkat knihovny
soucastke a footprintu?

Dekuji moc za rozsireni obzoru.
WS