Elektonicke krouzky

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Září 3 22:25:06 CEST 2008

na kruzky nie, ale pokecam rad :-)
Este nie je iste ze pridem, lebo veci sa maju tak niekedy v juni som si
kupil letenku ze pojdem domov na jediny predlzeny vikend ktory tento rok
mame. Tesil som sa celkom dost, az kym nejaky *(!$^&*~!@@@ nevymyslel ze
sa tlacitko stlaci 10.9. Podla toho ake budu dalsie plany s rozbiehanim
pridem na ten vikend alebo nepridem. Ci som vyhodil 350 eur a budem
velmi nasraty sa rozhodne az 10. septembra vo vecernych hodinach :-)
b.