Write Only Memory

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Září 3 21:23:24 CEST 2008

Staaaaareee....

Ale pekne, uznavam. Udajne to spachal zamestnanec frustrovany tym, ze ho nutili pisat datasheety k neexistujucim produktom, len aby nastvali konkurenciu... ale mozno je to len urban myth. Na druhej strane si treba uvedomit, ze v tych casoch neboli ziadne pdf-ka a photoshop, takze toto bolo skutocne vytlacene a aj sa to zrejme dostalo k zopar ludom - co len podciarkuje odvahu zamestnanca ktory to spachal.

Zaujalo ma vsak, ze si to nasiel u konkurencie. Schvalne, kviz: kolki viete bez pozerania do schemy, ktora dnesna firma je potomok Signeticsu (elnekaci sa nerataju)?

A, vsimnite si tiez to "subsidiary of Corning Glass". Kviz 2: kto vie vysvetlit, ako tato firma suvisi s elektronikou?

wek

PS. Z podobneho sudka, aj ked na to nie je prave vhodne rocne obdobie: http://www.keil.com/cobolad.pdf