Write Only Memory

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Září 3 19:25:36 CEST 2008

> len tak nostalgicky... Write Only Memory aj s jej kompletnym datasheetom
> http://www.national.com/rap/files/datasheet.pdf :-)
> b.
>

> p.s. paci sa mi zavislost "number of remaining pins" od "number of
> socket insertions" :-)

Zdravim,
  ano, tento obvod je chronicky znam :-).
  Nutno je ovsem rici, ze pameti WOM byly skutecne vyrabeny a dodnes jsou
pouzivany, a to jako soucasti slozitejsich struktur, napr. spojovacich poli.
I spinaci matice MHB8804, znamy to klon Mitelskeho MT8804, obsahovala tuto
pamet pro ulozeni konfigurace spinaci matice. Do teto pameti se dalo zapisovat,
nikoli vsak ji cist, jeji stav jste byli schopni zjistit pouze dle toho, jake
krizove body matice byly spolu propojeny. Proto musel ridici system ovladajici
tuto matici udrzovat vedle v RAM jeji obraz a chtel-li ovladat nezavisle
jednotlive uzly, musel vyuzivat tohoto obrazu a patricnych logickych funkci.

  S pozdravem Pavel Troller