Elektroliteratura

Pavel Brychta pavel.brychta@duhasys.cz
Středa Září 3 13:00:14 CEST 2008

Modely a hracky s tranzistory se domnivam, ze mam doma - podivam se a mohu
zapujcit (prodavat ale nebudu :-) ). Vice radeji pripadne soukrome...
Pavel Brychta

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Glajc Pavel
Sent: Tuesday, September 02, 2008 10:42 PM
To: Hw-list@list.hw.cz
Subject: Elektroliteratura

Koukám, že je tu dost pamětníků tak se taky zeptám?
Nevlastní někdo náhodou:
Zdeněk Škoda: Šolim já a tranzistory.
Máte ji někdo? Nechcete se jí zbavit? Navrhněte cenu.
Stejný autor napsal ještě papírového elektrikáře, ten mne však nezaujal a
ještě minimálně jednu knihu, ale zaboha si nemůžu vzpomenout na titul.
Pomůže někdo?
Dále pak alespoň na zapůjčení:
Pavel Šrait: Modely a hračky s tranzistory - Edice JAK Další knihy Edice JAK
se zaměřením elektro, domácí dílna, kutilství, modelařina.
Rovněž sháním seznam titulů této edice. V některých knížkách byly odkazy na
ostatní třeba právě vyšlé tituly této edice. V gůglu jsem nebyl úspěšný. Má
někdo nápad, jak se k uvedenému seznamu dostat? Uvítám odkaz, ale i postup
hledání.
Také sháním seznam titulů Edice OKO. Pokud někdo vlastníte některé z knih
napište mi prosím třeba jen název, autora a číslo svazku. Třeba to dám
dohromady.
Pokud to nemá co společného s elektro, třeba i soukromě.
Znáte ještě někdo jiné knihy pokusů elektro? (i s elektronkami) Díky moc i
za pozornost těm, kteří dočetli až sem.
Pavel Glajc