Mereni obdelnikoveho napeti na vystupu menice

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Středa Září 3 10:25:07 CEST 2008

S tím naprosto souhlasím, u obdélníku je ef. hodnota shodná s maximální
(pokud je kladné i záporné max. stejné). Uváděl jsem pouze na pravou míru
názor, že by v definici ef. hodnoty mělo záležet na přítomnosti odporu v
měřené soustavě.

PH

myslite ze ma smysl pro obdelinkovy prubeh pocitat efektivni hodnotu?
Dle meho nazoru je to neco jako stejnosmerny prubeh (jen je nekdy
hodnota maximalni a podruhe minimalni a meni se skokove). U
obdelnikoveho prubehu ma podle me smysl resit jen minimalni a
maximalni amplitudu, pokud to potrebujete srovnavat s jinym prubehem a
resit tak jeho efektivni hodnotu bylo by lepsi delat to pres vykon.