Mereni obdelnikoveho napeti na vystupu menice

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Středa Září 3 10:20:07 CEST 2008

Jo tak, tož je pravdou, že
a) Již nejsem nejmladší.
b) Češtinu, hlavně v té podobě před invazí angličtiny mám rád a snažím se uchovat si ji.
c) Vlákno k tomuto tématu bychom už mohli utnout.
Díky za rozšíření obzoru

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr Tošovský
Sent: Wednesday, September 03, 2008 10:07 AM
To: HW-news
Subject: Re: Mereni obdelnikoveho napeti na vystupu menice

To ani nerikejte nahlas, vzdyt je to literatura i dve trilogie filmu zasahujici dve generace. :-) http://en.wikipedia.org/wiki/Yoda Jinak to neberte nijak spatne, jen mi ho to pripomnelo. Ve vsech jazykovych mutacich ho stylizuji do staro-cestiny (-anglictiny atd.) = archaismy, prechodniky, pro nas divny poradek slov atd.

Tosa