Robotika na kazdy den, alebo: Ako som sa popasoval s problemom ; -)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Září 3 08:07:00 CEST 2008

No ja samozrejme poznam zasadnu dolezitost rozborky, to snad je z tych stranok vidiet... Lenze ten motor vobec nechcel vyliezt von a bal som sa zapacit lebo ten plast sa uz zacinal drolit, tak som chytil paniku...

Nakoniec sa ukazalo, ze tam bol zalepeny vsetkym tym sajrajtom co tam za tie roky gazdinky poctivo ponalievali... som pocas celej rozborky v kuse vysaval muku a struhanku a ine neidentifikovatelne materialy, teraz je ten geret lahsi tak o tristvrte kila... :-)

wek