Len ciastocne OT: Ma niekto archiv threadu "Chce to nejaky poriadnyflame... Co tak o jednocipoch? ; -)" zacaty 9.6.2008 ?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Září 2 22:24:51 CEST 2008

No tak to tam uz je (www.efton.sk/sk/mcuplusminus.htm - nove je zelenou). Viac som relevantneho nenasiel resp. som nemal sily to prepisovat do plusov a minusov; aj ked ta debata bola ozaj rozsiahla a zaujimava.

Ak som nieco vynechal alebo by tam este bolo treba nieco doplnit, prip. ak je Jirka Bezstarosti ochotny ten svoj ARMovsky prispevok prepisat do plusov a minusov (STRUCNYCH, podotykam ;-) ), prip. pan kolega Hanek ak by bol ochotny hodit zopar konkretnych plusov a minusov k tym Renesasom (alebo hocikto iny a k hocicomu inemu) - nemusi to byt vobec vycerpavajuce ani nijako elegantne ;-) - tak to tam rad pridam...

Dakujem vsetkym za ucast a pripomienky.

wek