[OT] Material na svareni (pajeni) plamenem?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Září 2 13:55:16 CEST 2008

Konecne jsem si nasel cas a dokompletoval pidi autogenek
(2l flaska na kyslik, 2kg Pb) + jsem  z australie objednal tento pidi horak

http://cgi.ebay.com/Propane-MAPP-Torch-Jewellers-Soldering-Brazing-5-Tips_W0QQitemZ120296475362QQcmdZViewItem?_trksid=p3286.m20.l1116

Nicmene ted resim dva problemy
a) kde sehnat svareci draty a pajky pro pajeni a svareni medi, hliniku, mosazi atd. v dostatecne slabem provedeni, 2mm svareci drat sezenu vsude, ale cokoliv pod 1mm jsem nikde nevidel
b) jeste mi chybi regulacni ventil s manometrem na PB lahev, nejlevneji jsem  zatim videl za 1150,
http://www.gastech.cz/virtuemart/253.html
lze jej nekde sehnat levneji?

Dekuji za pripadne info
KN

P.S. Jeste me napada, pokud nekdo muze doporucit tavidla pro tvrde pajeni Al, Cu a mosazy nebudu se zlobit.
Na zaver jeste budu potrebovat prepousteci trubku na kyslik (mam i 40l lahev), lze ji sehnat levneji nez za cca 800Kc?