Podzemni radiomajak

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Září 2 13:33:30 CEST 2008

 2.9.2008, 13:21:44

Jednoho uspesneho konstruktera a provozovatele tohoto zarizeni znam
osobne. I kdyz jsme pri debatach nad detajly konstrukce nejedno pivo
vypili, uz jsem skoro vsechno zapomel.
Takze jen to malo, co si jeste (snad dobre) pamatuji.
Pracovni f nejsou kHz ale stovky nebo spise desitky Hz, prikon
vysilace cca 10W pri zaklicovani. Prijmac samozrejmne uzkopasmovy,
primozesilujici, selektivita tvorena nejakym elektronickym filtrem ze
spinanymi kondenzatory - MAX xxx.
Prumer anteny 1/2m je nouzovka do stisnenych prostor, kdyz to jde,
(povrch, dost mista v jeskyni) pouziva se 1,5 m.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz