OT: internet na Malte

Jan Galuszka konference@ei.cz
ter Z 2 10:40:52 CEST 2008

S tim prihlasovanim a odhlasovanim to je nekdy zajimave. To odhlasovaci tlacitko maji zamerne tak male a zamerne se okno zavre.

Ve stredu a ctvrtek jsem byl v Mnichove na navsteve TI ve Freisingu.

Na letisti jsem si postu vybiral v prostorech hotelu Kempinski. 15 minut za 2 euro -- stacilo koupit v recepci kupon.  Tech 15 minut bylo na 2-3 pripojeni. Prihlasit, stahnout postu, odhlasit, zpracovat postu, prihlasit a odeslat.

Ve Freisingu v hotelu Marriot byla cena 5 euro na 30 minut. Zaplatil jsem po internetu kartou a za chvili to jelo.

Ono to jsou rozumne ceny v porovnani s GPRS roamingem.

Momentalne jsem na pokoji (pondeli 18.50) a asi ta zprava odejde pozdeji az se pripojim ve skole v utery. To pripojeni ktere jsem zde nasel neumoznuje odeslat mail. Prijimam, surfuju,ICQ funguje, ale neodeslu mail.

Ten pocitac zde budu dosti vyuzivat. Nejsem na dovolene a musim agendu firmy zvladat zde.  ...a manzelka doma bali baliky, ktere ja par tisic kilometru od domu dohodnu.

Pocasi je pekne a po skole je cas smacet zadek ve slane vode. Pekna plaz je 10 minut od skoly.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing. Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě, oddíl C, vložka 7862