Vyhody a nevyhody PC/x86 ako "big embedded" platformy, was:Logovani RS232

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Září 2 07:15:44 CEST 2008

Defrag v M$ Win neumi defragmentovat nektere systemove veci (MFT
tabulky, pagefile, hibfile, registry hives, ...) Takze jestli ten
hibfile je v 10000 kouscich, tak to budil asi chudak dlouho.
Ja na defragmentaci techto oblasti pouzivam
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb897426.aspx od
sysinternals.
Zdravi,
Marek