Re: Mobilní telefony

Tony Malecký tony@malecky.cz
Pondělí Září 1 21:00:31 CEST 2008

Tak to jste docela naivni...

s pajeci horkovzdusnou stanici neni problem vymenit v mobilu prakticky
jakehokoli brouka...

Tony

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 01, 2008 8:37 PM
Subject: Re: Mobilní telefony

Nedelejte si iluze, ze "opravari a upravari" na tech mobilech neco meni.
Nemaji sanci. Na Nokii 3310 se daly menit koncaky, nejake opravy snesl i
Siemens C35. U dalsich mobil jen "prohrali" horkovzdusnou pistoli a bud
to slo nebo ne.
Na odblok a firmware maji nakoupeny hotovy "boxy". Takze jen klikaji ve
widlich na tlacitka. Sajnu o tom nemaji.
Nekde bych na disku vystrachal schemata a servisni manualy ke starym
kusum jako ta 3310 nebo C35i. Ale o nicem novejsim nevim. Ty co jsou
dneska, to uz se po netu nevali.

Samozrejme se nebavim o autorizovanych servisech. Ti ovsem, pokud to
neni softwarova zalezitost, meni cele desky. Ze by pajeli procesor a
pameti? Pochybuju.

MH