Tesla Piestany - pre milovnikov historie

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Pondělí Září 1 12:44:07 CEST 2008

Konecne jsem videl vsechny tri videa a musim uznat, ze jde o velice pekne
zabery. Myslim, ze by stalo za to prevest je do "internetove" verze a
uverejnit na webu i pro vetsi pocet lidi.
Netusite vsak nekdo, kdo je jejich autorem, pripadne kdo je nasnimal do AVI?

Dekuji.
Zdenek Novotny

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, August 29, 2008 12:14 AM
Subject: Re: Tesla Piestany - pre milovnikov historie

Sajrajty to su; ale IMHO to pokojne mohol byt trebars aj chlorovodik. Ten sa
vcelku prezit da, len ma clovek taky troha stiplavy pocit v ustach... ;-)

Inak technologicka disciplina je potvora. Na skole nam isty docent spominal,
ako v Roznove riesili problem premenlivej kvality elektroniek. Statisticky
po dlhodobom pozorovani a skumani pricin zistili, ze problem s kvalitou je
najma v lete. Tie babky co tam tie elektronky skladali si nosili do roboty
jablka, jedli ich tam priamo v dielni, no a tie letne jablka su take
tvrdsie, takze to z nich striekalo rovno na tie rozrobene systemy... ;-)

wek