Vyhody a nevyhody PC/x86 ako "big embedded" platformy, was:Logovani RS232

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Pondělí Září 1 09:34:57 CEST 2008

Zdavim,

   len by som doplnil...  XPe nieje realtime system - je to len XP. Do
XP ale existuju doplnky, pre realtime funkciu, ale to je uz mimo mna.
K XPe - v zakladnej konfiguracii (ktora vlastne neexistuje ;-), nieje
ziadna ochrana systemu. Musite si tam dodat komponenty a spravne ich
nastavit. V XPe su dva druhy (od urcitej verzie) a to EWF a FBWF. Prvy
sluzi na ochranu na urovni disku a druhy na urovni file systemu. S
uspechom sa to pouziva v roznych CD (Flash) verziach XP.
Co sa tyka dodatocnej instalacie (update), vsetko ide nainstalovat. Na
EWF je to komplikovanejsie, ale aj to ide. FBWF nema s update problem
takmer vobec.
XPe maju este jednu "vychytavku" - HORM. System startuje vzdy z
hibernacie, takze je start systemu o dost rychlejsi - v niektorych
pripadoch trva dlhsie post biosu.
Inak mame taktiez pozitivne skusenosti (dufam, ze som to neuriekol ;-)

Slavo T.