Re: Převod s-video (s-vhs) -> kompozit

Butrus Damaskus butrus.butrus@gmail.com
Pondělí Září 1 00:08:39 CEST 2008

2008/8/31 Pavel Krafčík <hw@pjk.cz>

> Tak žehličkovou metodou jsem už dělal hodně, ale plošáky ne. Napadá mě
> osvědčená poštovní metoda - nechat si destičku poslat. Jen musím příjít
> na to, odkud,
> Pavel Krafčík

Žehličková metoda je poměrně jednoduchá: vytisknete  plošnák na laserovce
(zrcadlove prevraceny) a žehličkou nažehlíte na kuprextit, či jaxe tomu
říká. Pak ve vodě (možno mírný saponát) odstraníte papír, takže by na
tišťáku měl zbýt jen přižehlený toner. Pak už jen stačí odleptat. Kritická
je ovšem kvalita toneru, způsob (doba, tepltoa, tlak) přižehlování a způsob
odstraňování papíru. Když se to ale člověk naučí, tak je to IMHO daleko
jednodušší, než nějaká fotocesta...