Patecni startovaci kabely

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Říjen 31 21:01:57 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 31.10.2008 od HW CNCnet.info:

> Bohuzel jsem byl pritomny nehode na Slovensku v Tatrach, kdy se
> tohle stalo - ridic zustal viset v zatacce - oznacil jednu stranu a
> cekal na odtah. Mezitim ten trojuhelnik povalil vitr a ten kamion co
> vezl 15tun nemel sanci. Ridic kamionu uhorel.

Takze chapu to dobre, ze kdyby ten majitel auta zacal s tim autem
manipulovat a snazil se ho nejak odstranit, ten kamion, ktery vezl 15
tun, by to do nej narval? No pekne dekuji za takove vyhlidky.

S timhle neni zadna prdel. I kamion vezouci 15 tun musi prizpusobit
jizdu stavu a povaze vozovky a jestlize najizdi do zatacky, musi
pocitat, ze tam bude nejaka prekazka. Jestlize nemel sanci, tak ridil
spatne. Nemuzes proste vjet do zatacky a ocekavat, ze bude volno.
Pokud tak jezdis, nemuzes se divit, ze se ti neco stane.

Tohle neni zadny argument!

Muj bracha jednou jel a na dalnici byla nejaka nehoda, on tam zastavil
(samozrejme ze ne uprostred, ale v postrannim pruhu), aby pomohl
nejake zenske. Za chvilku to do jeho auta nekdo napalil a zrusil mu
ho. Totalne. Mohl to take napalit do nej. A stava se to casto.

> Nereknu kdyby to lano stalo 10kKc, ale kvuli 150Kc to fakt nechapu.

Ja mam zenu a tri deti. 150 Kc opravdu neni problem. Problem je zivot.
Ja to proste nerisknu, lidi jezdi jako prasata. Muze se ti to nelibit,
muzes proti tomu protestovat, muzes mi rikat, ze jsem svine... Ale to
nic nezmeni na tom, ze nebudu zbytecne riskovat zivot nejakou praci na
silnici, notabene v zatacce. Oznacim, zabezpecim, pro to udelam
maximum. Pak ale rozhodne nebudu ve vozovce cekat na sveho strelce.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz