Patecni startovaci kabely

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Říjen 31 20:55:17 CET 2008

pravdepodobnost, ze i lanem nekoho vytahnu z pangejtu, je dost mala proti tomu, ze me nekdo
pri pobihani okolo auta = sroubovani taznejch ok atd. nekdo prejede. pokud blbe vycuhuju, tak to vetsinou nespravi
tahani v mojem pruhu. predstavte si "kvalifikaci" dnesnich ridicu a vysledek je jasnej ...
postavim trojuhelnik, postavim s k nemu nekam stranou, kdyby spadnul, nebo ho nekdo prejel a pockam ....
vytahnout auto bez ohrozeni sebe a ostatnich zvladne jen miziva cast ikdyz je to skoda .
chovani PZ chapu a jeho vysvetlovaci vydrz obdivuju :-)
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Friday, October 31, 2008 8:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: Patecni startovaci kabely

To je mozne, ale to nemit lano a aktivni snaha odstranit ze silnice prekazku, ktera muze zpusobit dalsi nehodu jaksi nejdou k sobe.

Problem je, ze to nekterym lidem dojde az kdyz se neco stane.

Bohuzel jsem byl pritomny nehode na Slovensku v Tatrach, kdy se tohle stalo - ridic zustal viset v zatacce - oznacil jednu stranu a cekal na odtah. Mezitim ten trojuhelnik povalil vitr a ten kamion co vezl 15tun nemel sanci. Ridic kamionu uhorel.

Nereknu kdyby to lano stalo 10kKc, ale kvuli 150Kc to fakt nechapu.

Radek Vicek
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice