Deleni na x51

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Říjen 31 21:52:09 CET 2008

Ani nie. Ono to uz o moc lepsie nebude. Naviac aj ten SDCC prehovorit, aby naozaj delil a nepodvadzal s optimalizaciou, bolo netrivialne... zacal som so signed char b = -7; signed char c = 6; b = b / c; a on svina mi lakonicky do nejakeho registra ulozil 0FFh a to bolo vsetko... ;-)

Naviac Keila mam na laptope co mi zhabala moja polovicka a na ten HiTech mi uz vyprsala ta beta-licencia a kedze som viacmenej nic nenabetatestoval, hanbil som si stiahnut ponukane predlzenie...

wek