Patecni startovaci kabely

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Říjen 31 20:28:40 CET 2008

Nezlob se na me, ale to co povidas je hovadina a navic svinarna prvni
kategorie

Jako ucastnik nehody mas za povinnost oznacit misto nehody. Takze
vytahnu svuj trojuhelnik a dam ho na tu horsi stranu a jdu si stoupnout
na druhou stranu zatacky a stavim auta aby mi pomohli. Az nekoho
zastavim, oznacime i druhou stranu zatacky trojuhelnikem a jdeme
vytahovat auto.

Takze ty tam nechas auto a jdes si sednout do hospody nez ti prijedou od
AS. Mezitim se o tvoje auto roztriskaji dalsi dve auta jen proto, ze jsi
sel vyckavat prijet predpalceneho servisu, aby ses neuspinil.

Na takovehle nedomyslene veci kdy lidi naprosto nevi jak se chovat umira
na silnici nejvic lidi a vetsinou tech co za nic nemuzou.

Radek Vicek