Patecni startovaci kabely

azehw azehw@volny.cz
Pátek Říjen 31 19:52:12 CET 2008

Při slově "odborník" se mi od jisté doby ježí chlupy... různých story jsem v
posledních letech zažil a slyšel mnoho. Před chvílí ukazovali další spadnutý
strop ve škole (Litovel), které také montovala "odborná firma". Už to tady
nedávno bylo, odborník je ten, kdo je z jiného města....a má montérky s
firemním logem, které vyfasoval po půldenním přeškolení...
AZE

----- Original Message -----
From: <j.Krajinka@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 31, 2008 6:21 PM
Subject: Re: Patecni startovaci kabely

To zni jak z PR na sluzby asistencnich sluzeb a popravde zavidim ten
entuziazmus :-)
Kamarad ma firmu, ktera prave vyjizdi jako asistence a par jeho zamestnancu
znam, jejich odborna zpusobilost na vytahovani aut ze skarpy spociva v tom,
ze mozna najdou lano a pri trose stesti to bude kvalitni lano a ne
certifikovana kanicka, ktrera nevydrzi zadnou cukaturu, o napnelizmu
nemluve.
Osobne radeji pouzivam svuj mozek a sve prostredky nez spoleham na zachranu
od odborniku. Na odborniky placene pojistovnou jsem obzvlaste opatrny.
Kdyz je rec o odbornicich a lane. Loni mi volal kamarad, ze stoji u pumpy a
z auta mu vytekl nejaky olej at ho prijedu odtahnout, na miste jsem zjistil,
ze olej vytekl z pumpy serva rizeni. Cestou jsme jeli kolem autorizovaneho
servisu Citroen, tak jsme zajeli. Odbornici se vyrojili a cenu opravy
odborne ohodnotili na ca 20k Kc, pumpa cca 17500Kc +1000Kc olej a zbytek
prace.Kolega zdesene vahal, me to prislo jako kravina tak jsme auto odtahli
k nam do grazaze. Pumpu jsme vymontovali behem cca 20minut, pak jsme cca
30min. dumali nad tim jak ji rozebrat, po te co jsme si vyrobili naradi jsme
behem 5min pumpu rozlozili zjistili, ze se vysypalo lozislo a odnesla to
ucpavka. Lozisko meli v SKF za 150Kc, ucpavku vyrazili za 30Kc olej vysel na
400 suma sumarum 600Kc + 3hodiny prace i s cestou pro lozisko a olej.

>Nicmene takove vytahnuti ze skarpy neodbornym zpusobem nejakym neznamym
>clovekem ochotnym pomoci muze vyjit daleko draz nez na nejakych patnact
>stovek. Staci, kdyz se neco nepovede, muze byt poskozeno tvoje auto, jeho
>auto, muze treba i nekdo prijit o zivot.

Pracovnik asistencni sluzby ma s takovou cinnosti nejake zkusenosti a dela
to odbornym zpusobem, za vzniklou skodu je pak odpovedny a skoda je lepe
vymahatelna nez na nejakem cloveku, ktery se kdesi zjevil.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert