RE: OT: Nový KVM switch + kabely

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Říjen 31 19:35:30 CET 2008

samozrejme placam nesmysly, jediny co je fakt, ze tam neni nic jinyho nez draty ....
tomik.
P.S. ten patek je nejakej tezsi nez jsem cekal :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Friday, October 31, 2008 6:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Nový KVM switch + kabely

Co? Ta myš má přece USB konektor, takže po těch samejch drátech jde jednou USB+ a USB- a podruhý PS2 clock a PS2 data. Vypořádá se s tím elektronika myši, jednou se chová jako USB myš, jednou jako PS2 myš.
Aby v PS2 konektoru mainboardu bylo současně i USB, to mi připadá jako nesmysl.

Pavel Kadečka.