Patecni startovaci kabely

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Říjen 31 17:58:57 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 31.10.2008 od Milan Mlynarčík:

> To my na Slovensku mame povozy vsetci. Lano musi byt ako povinna
> vybava.

Aha, takze ty tu frajeris, ze mas lano, ale pritom ho mit musis :-) No
co ti na to mam rict? Ja take musim mit napriklad zadni nahradni
zarovku, ktera se tak blbe meni, ze ji stejne nikdy nemenim, ale
zajedu do servisu.

> A je to aj uzitocne - napriklad aby som nemusel 3/4 hodinu niekoho
> zhanat kvoli malickosti.

Za poslednich 15 let jsem volal asistencni sluzbu jednou. Ta
pulhodinka, kterou jsem na prijezd cekal, je uplne zanedbatelna. Asi
jako plivnuti do more.

Pred pul rokem mi nekdo rozbil sklo v zadnich dverich. Musel jsem s
tim jet do servisu. Jasne, kdybych v kufru vozil nahradni skla, mohl
jsem si to zasklit rovnou na miste.

Muzes mi povedet, co to ma spolecneho s tou mou prihodou? Myslis si
snad, ze se na te prihode zpetne neco zmeni, kdyz zrovna ty mas v aute
lano? Ja tento zpusob uvazovani proste nechapu.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz