ISDN specifikace

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Pátek Říjen 31 16:28:12 CET 2008

Koukám, že ISDN je už tak zastaralá technologie, že se jí nikdo
nezabývá. Kdysi na to byl i český server, který obsahoval dost informací
ale jako by se po něm zem slehla. Co si tak matně pamatuju, tak
zatěžovací odpory na S0 byly 100 Ohm na začátku a na konci sběrnice.
Páry byly na RJ45 ten vnitřní (piny 4,5) a vnější (piny 3,6). Který pár
je vysílací a který přijímací si už nepamatuju, ale samosebou je to
opačně u NT a TE, protože kabely se nikde nekříží. Používá se fantomové
napájení z NT - mezi páry je asi 48V. Některé PBÚ toto napájení
nepoužívají (negenerují ve stavu NT). Vlastní data jsou pulsy asi tak
+/- 1V. Kdybych hodně dlouho hledal, asi bych našel něco v zálohách,
dělali jsme na to odposlech, takže jsme to prostudovali dost podrobně.
Mrazík