Patecni startovaci kabely

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Říjen 31 13:37:33 CET 2008

To zalezi jen a jen na tom v jakem poradku je elektroinstalace auta,
altik a baterie.

Kdyz jsem mel tri roky Felicii tak jsem za tu dobu kupoval dve baterie
(vydrzela 3 roky). Praskaly mi H4ky ve svetlech a kdyz auto stalo dyl
jak tyden v zime venku tak nenastartovalo. Nekolikrat me zachranovali
sousedi nebo okolojdouci. Na volnobeh pohasinaly svetla a vetrak.
V servisu rekli, ze to tak je, ze muzou vymenit regl v altiku, ale ze se
muze stat se bude uplne stejnej jak ten co tam je. Tak jsem misto reglu
koupil jine auto. ;-)

Predtim jsem mel Passata 1.8i a ted Berlingo 2.0 HDi a o baterce nevim -
voda neubejva, sviti vse jak ma, startuje to i pri -20stC.

Radek Vicek