433MHz moduly TX-SAW433 + RX BC-NBK jak na ne?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Říjen 31 08:39:55 CET 2008

Primo tyhle jsme nepouzivali. Ale da se nejak prijimaci nastavot
citlivost? Pokud ano, muze byt moc velka (velmi citlivy) a pak chyta
vsechno, i to co luftem nelita. Kdyz to mate vedle sebe, tak bych ji
snizil co to da.
Pouzivali jsme na prenosy dat jine moduly. Tomu modulu se citlivost
ridila trimrem privedenim napeti na jeden vstup. Instalace spocivala v
tom, ze jsme nasli asi stred toho, kdy modul prestal prijimat z vysilace
a kdy prijimal nonstop.

Martin Hanek