433MHz moduly TX-SAW433 + RX BC-NBK jak na ne?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Říjen 31 08:28:51 CET 2008

Ano na napajeni je to veeelmi haklive - tipuji, ze ty falesne prijmy vam
delaji poklesy na napajeni. Uz si to moc nepamatuji - byla to jedna z
prvnich aplikaci co jsem delal s MCU a napajeni muselo byt velmi
"tvrde". V DS mate dokonce popsany tvar DPS a to jak ma byt provedeno
blokovani napajeni.
Pokud to bylo udelane spatne tak se mi spoustelo nahodne preruseni od
Rx. Stacilo aby mi v zapojeni blikla LEDka.

Radek Vicek