Re: PC pro vyvojarinu

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Říjen 31 07:12:32 CET 2008

IMHO by se na nektere aplikace hodil spise nejaky osmibit, treba ZX Spectrum
blahe pameti nez dnesni nadupane PC - to je povestny kanon, spise antiraketa
na vrabce.

A nepiste mi, ze na to jsou jednocipy - leda kdyby byl ke koupi pocitac co by
v jednocipu emuloval ten osmibit vcetne bejziku, umoznil pripojit klavesnici z PC,
displej VGA a flash kam by se pripadne zapisovala data ktera by se pak dala
zpracovat v PC.