433MHz moduly TX-SAW433 + RX BC-NBK jak na ne?

Miroslav Kolinsky m.kolinsky@seznam.cz
Pátek Říjen 31 01:45:21 CET 2008

Dobry den,
Dnes jsem koupil v GESu moduly TX-SAW433 + RX BC-NBK. Zapojil jsem si je
na napajivem poli s dvema AVR. Bohuzel je nemuzu rozjet. Vim ze se ma
pouzivat modulace Manchester (to zkusim asi zitra), ale videl jsem i
reseni s jinymi moduly tak, ze byly pripojeny na seriak. Tak pres seriak
mi nechodi (rychlosti 300 ani 1200baud). Bohuzel nemam osciloskop, ale
podle indikacni LED porad neco nahodile prijima i kdyz vysilaci modul
nevysila. Je to vlastnost, nebo chyba? Jak velka jepravdepodobnost, ze
to zpusobuje nevhodne udelane napajeni na nepajivem poli (smycky, dlouhe
privody, volne draty...)? Pro jistotu to napajim z baterii a odpojuji od
programatoru. Mate nekdo zkusenost? Mate nekdo napsanou nejakou knihovnu
pro tyto moduly, nebo pro jine kompatibilni? Existuje kniha od BEN, kde
je popisuji, ale v dohledne dobe ji nesezenu.
Vite o nejakem clanku, ktery by popisoval tyto nebo podobne moduly?
Nemam  velkou predstavu co od toho cekat, na co si dat pozor a jak je
pouzivat.
DataSHIT od vyrobce neuvadi skoro nic.
Diky
Kolinsky