PC pro vyvojarinu

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pátek Říjen 31 00:14:45 CET 2008

At 00:08 31.10.2008, Petr Zahradnik wrote:
>Puvodni zprava ze dne 31.10.2008 od j.Krajinka@seznam.cz:

>Poradim. Tablet PC a Microsoft OneNote. Super kombinace, kam se hrabou
>derne stitky.

Leda tak prdlajs. Neda se s nima operativne zaplnit celej stul, neda se s
tim (ekologicky) prilozit, neda se z toho udelat zalozka do knizky...

Ostatne, porad cekam, az budou monitory normalnich velikosti, to co mam
ted, uz se zacina lehce blizit, ale porad si umim predstavit jeste o kousek
vetsi - nic se na to skoro nevejde ;)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.