PC pro vyvojarinu

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Říjen 30 20:18:08 CET 2008

A který běžný uživatel mění nastavení víc než jednou po instalaci systému?
To že mu to teď bude trvat dýl neznamená, že příště to nastavení neudělá
stejně rychle jako v XP, při troše štěstí to udělá třeba i rychleji, protože
to nastavení bude víc po ruce. Jak znám BFU, tak co se jim nastaví, to tam i
zůstane, oni si maximálně mění šetřič obrazovky a obrázek na ploše.