PC pro vyvojarinu

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Čtvrtek Říjen 30 19:56:35 CET 2008

Výsledkem výše uvedené filosofie je, že člověk který chce pracovat s I/O
porty a vůbec se trochu zaobírat například sběrem dat z měřících přístrojů a
jednoduchým ovládáním nějakých výstupů, musí zvolit počítač 386 a DOS.
Architektura vyšších procesorů přestává být veřejně přístupná, LPT a COM
mizí, OS zakazuje uživateli takto pracovat. Prostě paráda. Ale nazývat to
hovadinou, to je pouze diktát určité filosofie který se většině programátorů
nelíbí.

Zdeněk