PC pro vyvojarinu

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Říjen 30 19:45:04 CET 2008

Odpověď odzadu, velikost ram na XP/Vista x32 je 3,2-3,5GB využitelných.
To ptaní jde opravdu pouze zapnout nebo vypnout, jmenuje se UAC, ale možná
to jde nějakým zásahem řešit selektivně. Já jsem to neřešil a prostě jsem to
vypnul globálně.
Na mým PC jsou Visty srovnatelně rychlý nebo rychlejší než XP, především
systém urychluje cachování programů do paměti a hlavně to, že při 4GB ram se
systém nesnaží swapovat na rozdíl od XP.