Detektor signalu co nejednoduseji?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Říjen 30 13:08:30 CET 2008

Jasně, leč
  - udávaná úroveň 50mV
  - reaguje to na úplně cokoliv, což je v rozporu s požadavkem na
    odolnost

Dotaz na zadavatele: proč musí být dodržena rychlost reakce do 10ms?

Tomáš

PN> Pokud budeme detekovat jen pritomnost signalu tak, rekmeme, ze signal je
PN> sinus se stridou 50% a amplitudou 2Vp
PN> Dioda , C 100nF vuci zemi, R 240k vuci zemi za to dame 2x 74LC04 a
PN> pri 100Hz mame na vystupu log 1, pokud signal ustane tak do max 1ms se nam
PN> signal preklopi na 0
PN> pri 1kHz to bude o prsa, ale podle simulace se do 10ms vejdeme, me to pada
PN> 7.5ms po vypnuti generatoru 1kHz
PN> pak ze to s 3 hradly nejde

zvc>> Pokud jde o odolnodt proti ruseni, svym zpusobem to az tak dramaticke
zvc>> neni, cele to nakonci vyhodnocuje MCU a ten dokaze z poctu prijatych
zvc>> pulsu pripadny jeden dva falesne vyeliminivat. Puvodne jsem chtel cele
zvc>> zpracovani nechat na MCU, ale to mi autori SW zamitli.