Re: Detektor signalu co nejednoduseji?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Říjen 30 12:13:31 CET 2008

Je mi jasne, vsak netvrdim, ze to musi fungovat na trech hradlech. Neco
malo soucastek i pridam :-)
Konecne jsem z zadavatele vyrazil podrobnejsi specifikace a vec se ma
si takto.
Moznych frekvenci je sice stale 10, ale pouzita muze byt vzdy jen jedna,
bohuzel dopredu se nevi ktera to bude a nejake doladovani na konkretni
nasazeni nepripada do uvahy.
Situlace se zjednodusila i z pohledu ruseni
Pokud jde o odolnodt proti ruseni, svym zpusobem to az tak dramaticke
neni, cele to nakonci vyhodnocuje MCU a ten dokaze z poctu prijatych
pulsu pripadny jeden dva falesne vyeliminivat. Puvodne jsem chtel cele
zpracovani nechat na MCU, ale to mi autori SW zamitli.

>Kdyby to byl jediný kmitočet, tak se nabízí NE567, ale spolehlivě
>detekovat 10 kmitočtů s dostatečnou odolností proti rušení, to
>není práce pro 3 invertory :-(

Přijde mi to že chcete trochu zázrak. Budete si muset vybrat kde slevíte,
zda v kvalitě detekce nebo v počtu a typu součástek.

Tomáš

zvc> Nelze, az doposud se v zarizeni s timto signalem nepocitalo.
zvc> Popravde nejde tak uplne o vstup, ale o vystup z filtru, ktery
zvc> tlumi signaly pod 100Hz.

zvc> Tomáš

zvc>> Ano, kterykoliv.
zvc>> Tvar, nejaky zdeformovany sinus to bude, uroven radove 50mV, lze
zvc> upravit.
zvc>> Jednoduchost spociva v co nejmensi zabrane plose na DPS (neni
zvc>> misto) a minimalni spotrebe (neni energie), MCU nepripada v uvahu.
zvc>> WS

zvc>> P.S. V zapojeni je volna polovina 74LS04