PC pro vyvojarinu

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 30 09:39:59 CET 2008

ja jsem tu stranku jen zbezne proletnul, ale je to za prve vic nez rok
stare - jsou tam jeste CPU s TDP 65W

Navic vsichni maji tendence podlehat marketingu vyrobcu, ze HW je to co
je brzdi. Dnes u ty nejlevnejsi sestavy poskytuji na beznou praci jaka
byla poptavana naprosto nadstandardni vykon.

Ja jsem docela dlouho laboroval s tim co poridit - hlavne z hlediska
vykon/spotreba/cena a tohle je naprosto bezkonkurecni - pri bezne praci
ma ta sestava s 1 diskem a DVD prikon okolo 45-50W. Je to naprosto
srovnatelne s prikonem PIII 700MHz - pritom vykonove je naprosto jinde.
Ten server doma tahne 5 webovych domen (traffic webu je cca 4GB za
mesic), bezi na nem mail server, ftp a veskery domaci provoz. Kdyz si
prohlizim preskoky vykonu jadra pri zmene vytizeni - tak 98% casu jede v
tom neuspornejsim rezimu.

Radek Vicek