ruseni v pasmu 433Mhz ?

azehw azehw@volny.cz
Středa Říjen 29 21:05:49 CET 2008

Na KV pasmech jsou i dnes vymezene useky pro SSTV a dig. provoz, semtam se tam nejaky typicky signal ozve, ale taky nikoho neznam. Dne uz se na to nepouzivaji elektro-opticko-mechanicke snimace (viz starsi AR), ale PC.  SSTV pracoval se snimkovym "kmitoctem" 1/8 Hz....
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Jirka MWW
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, October 29, 2008 8:54 PM
  Subject: Re: ruseni v pasmu 433Mhz ?

  Ten kmitoctovy plan je v podstate stary. Byly doby, kdy amateri experimentovali
  s klasickou analogovou TV. ( I já ).  Ale pokud je mi známo, dners se tím nikdo
  nezabyva.  O amaterske digitalni televizi nevim nic, asi to ani neni povolene.
  Ted jsem proladil pasmo v okoli 433.9 MHz a je pravda, ze nejakych digitalnich signalu
  je tam dost , ale tady u mne jsou velmi slabe a velmi kratke.  Jinde to samozrejme
  muze byt jinak.

  Dne 29. říjen 2008 10:07 Petr Tomasek <tomasek@etf.cuni.cz> napsal(a):

    On Wed, Oct 29, 2008 at 09:44:02AM +0100, Jirka MWW wrote:
    > Na radioamatéty bych to nesváděl.  Podle kmitočového plánu je 433 - 438 MHz
    > určeno pro amatérskou televizi a pokud vím, tak to u nás nikdo neprovozuje.

    Amaterska televize? :o)
    A ma to byt analog, nebo digital? Nebo to neni vubec specifikovany?

    Jabber: butrus@jabbim.cz
    SIP: butrus@ekiga.net

  Zdravi
  Jirka MWW