nabijec aku 24V

Petr Wilhelm petr.wilhelm@gmail.com
Středa Říjen 29 20:01:41 CET 2008

V praci pouzivame napetovy zdroj s proudovym omezenim jak pise p.
Krucinsky akorat tam mame dodelanu zavislost napeti na teplote.
Funguje to celkem spolehlive jako zaloha nekterych PLC. Konkretni
napeti a zavislosti se daji urcite najit v literaturature ja sam nevim
musel bych se poptat kolegu.

Petr Wilhelm