Re: ruseni v pasmu 433Mhz ?

Jan Hovorka OK1CJH@seznam.cz
Středa Říjen 29 13:26:17 CET 2008

Zdravím konferenci,

SSTV - slow slides TV
je to v podstatě přenášení statického obrázku, provozuje se to spíš na KV (pod 30 MHz)

ATV - Amateur TV
v pásmu 430 MHz se provozuje tak, aby bylo možné příjimat na běžném televizoru (ale taky neznám nikoho kdo to provozuje)

ve vyšších pásmech se provozuje tak, aby ji bylo možné přijímat na analogový satelitní přijímač (provozuji třeba já + velmi málo lidí)

Radioamatérský provoz FM modulací v pásmu 430 MHz je spíš sváteční záležitost.

Jako radioamatér z bordelu co předpokládám, že vysílají dalkové ovladače a přijímače (supereakční) na 433 MHz vůbec nadšen nejsem.
Když zapnu v paneláku uprostřed sídliště při závodě radiostanici (tovární výroby, žádnej bastl)  na 432 MHz, tak mě to ruší.
Stačí odjed cca 5 km dál na kopec a je klid.

Honza OK1CJH