ruseni v pasmu 433Mhz ?

Dee Jay deejay@email.cz
Středa Říjen 29 10:46:56 CET 2008

- ze by byla oba prijimace vadne ve stejny cas a za nejakou tu hodinku zase
fungovaly jak víno je nepravdepodobne. V bráně mám jeden origo prijimac Came
a druhy Jablotronni, par let už to tam funguje. Pokud nejedou dalkace tak
brana jde otevrit jen když se klickem sepne spinač - takže šťáva do ní jde
:-)
Celé zařízení je asi 20m od domu , nejblizssi sousedi tak 50m - takže ze by
nejaký  "domaci spotrebic" delal az takovy bordel ....

DJ

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Wednesday, October 29, 2008 10:15 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: ruseni v pasmu 433Mhz ?

A neni mozne, ze jsou obe zarizeni vadna? Jeste nikdy se mi nikde nestalo,
ze bych neotevrel auto. Tyhle zarizeni se vesmes vyznacuji tim, ze vysilaji
jen velmi kratkodobe, a pokud maji max. povoleny vykon, je dosah v desitkach
metru. Takze jinak jedine, ze by tam bylo v okoli neco
nestandardniho/nepovoleneho.
Jeste me napada, co modulatory u videa atp. - nemuze se to trefit do teto
frekvence? Kdyby to pak nekdo zapojil do anteny, asi by to melo slusny
vykon. Nebo me jeste napadly ruzna bezdratova sluchatka, prenos videa....
ale to pouziva IMHO jina pasma.