ruseni v pasmu 433Mhz ?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Říjen 28 23:19:43 CET 2008

Měli jsme stejný problém a na bráně odešla elektronika (v létě se uvařila),
takže někdy to zabralo a někdy ne, většinou bylo třeba žmoulat ovladač
docela dlouho. Ale samozřejmě to nemělo vliv na auto, to šlo vždycky otevřít
normálně. Brána má jenom přijímač nebo dokáže i vysílat, že by ještě navíc
vysílala nějaký bordel?