Satelitní přijímač

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Úterý Říjen 28 18:23:38 CET 2008

Zdravím
Sháním náhradu za klasický satelitní přijímač. Představuji si něco jako
dreambox. Chtěl bych, aby to mělo:
- sloty na CAM (nebo vlastní dekódovací HW na Conax a Cryptoworks
(pštros není nutný))
- ethernet a umělo se to připojit serveru přes NFS, nebo CIFS (SMB,Samba).
- přehrávání MP3, MPG1-2, Divx a Xvid.
- odladěný a stabilní fraunsicher soft a spolehlivý hardware.

Má někdo s touto kategorií přijímačů zkušenosti? Koukal jsem na několik
for a mám z toho rozpačité pocity. Je v nich docela velký nepoměr mezi
schopnostmi a seběvědomím přispěvatelů a tak nevím, co si o tom myslet.
Pokud tedy není můj názor, že zatím taková spolehlivá věc neexistuje,
správný.

Pavel Krafčík