Re: příkazy HDO

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Úterý Říjen 28 14:37:35 CET 2008

Tak jsem si trochu hral s navrhem filtru v FliterCADu a za pouziti obvodu LTC1060 mi jako nejlepsi vypadl
Highpass Elipticky filtr 5.radu , kde utlum na 50Hz vychazi -87,6dB a na 183Hz je utlum +30.99mdB.
Je to prodany ucel dobra volba?

Hodiny pro tento filtr pri 1:50  vychazi na 9150Hz, pletu se kdyz se domnivam, ze naroky na presnost techto hodin nejsou nijak dramaticke a staci nejbeznejsi AKO s presnosti +- autobus?

Na vstup filtru tedy privedu signal ze site, bud z vystupu napajeciho trafa nebo primo ze site pres nejaky odporovy delic, pokud neni pro napajeni pouzito trafo?
Pripoustim, ze jsem DS obvodu LTC1060 nestudoval detalne, ale nikde jsem nevidel popis parametru vstupu, lze vyjit z toho, ze pro napajeni +5V musi byt max signalu < nez +5V?

Pokud to vidim spravne tak na vystupu filtru bude vicemene klid a napriklad pri vysilani uvodniho pulsu HDO se za filtrem objevi signal 183Hz po dobu trvani 1s s tim, ze pokud je 230V prevedeno na 5V tj.  46x zeslabeno a puvodni HDO ma 1% tj. 2,3V bude za filtrem signal jen 50mV? Bude muset nasledovat nejaky zesilovac a tvarovac, coz by snad slo zmaknout jednim tranzistorem a zbytkem hradel z AKO?