RE: Galvanicky oddělený zdroj dělá problém

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Úterý Říjen 28 07:42:54 CET 2008

 Odpusť zjevnou tupost dotazu ale jak poznám na osciloskopu, že měnič nefunguje správně ?
V bázích mám lichoběžníky (kmitočet je někde na 200 kHz) a na výstupu nezatíženého jsou ty lichoběžníky taky, akorát vysoké 20V. Je fakt, že když to usměrním a zatížím tak se to zmrší ale za stabilizátorem mám hezkých 10V. Je fakt, že mně nenapadlo měřit těch 10Vvůči jiným zemím...

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of balu@home
Sent: Monday, October 27, 2008 10:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: Galvanicky oddělený zdroj dělá problém

domnievam sa ze ten menic nepracuje spravne. Ked je dvojcinny priepustny tak by si mal extrahovat energiu z jadra na vystupe v oboch polperiodach, t.j. dvojcestne usmernenie. Nechaj menic bezat,  jeden koniec uzemni pripadne zatazit nejakym rezistorom a pozri sa osciloskopom na vystup, uvidis ze nefunguje spravne :-)