Re: příkazy HDO

Martin Zálešák doc.maz@seznam.cz
Pondělí Říjen 27 14:32:00 CET 2008

No, první budu tvořit RC filtr horní propust na potlačení 50Hz v síti. Dál
možná trochu upravím sinusovku a výsledný signál zpracuji nějakým Atmelem
asi 2051. Ale budu se tímto zabývat nejdřív příští týden, první musím
dokončit jeden projekt.

S pozdravem

Martin Zálešák

Vrbátky 223/66

69604 Svatobořice-Mistřín

IČO:74560263

Mobil:+(420) 775 143 015

www: http://www.automotoalarmy.cz/

Radu lidi to bude urcite zajimat a to vcetne schematu zapojeni. Pokud mate
jiz predstavu o obvodovem reseni, budu rad, pokud se podelite.

J.

>Zdravým všechny

Musím první všem poděkovat, kteří se účastnili diskuze na téma příkazy HDO.
Díky vám mám teď veškeré informace, co potřebuji na výrobu přijímače HDO.
Mám dokument popisující komunikaci HDO, kde jsou veškeré potřebné informace
k sestrojení přijímače HDO, pokud budete mít zájem, přepošlu na e-mail,
pokud bude velký zájem, tak to zkusím dat někde na net. Ted´se pustím do
výroby tohoto přijímače, budu informovat o úspěších.

S pozdravem

Martin Zálešák