[OT] Jak na zonovou regulaci topeni

Vladimir Loula ml. quattro@haje.cz
Pondělí Říjen 27 13:23:42 CET 2008

Dobry den,
pripravuji i treti a ctvrtou cast clanku regulace. Jen nebyl pres leto
cas to dopsat. Nejedna se jen o regulaci, ale o univerzalni sbernici.
Napr. se s tim da ovladat spotrebic, ktery neni primo k zasuvce HDO. Do
zasuvky HDO se da snimac, a pak se udela zavislost na tomto snimaci pro
zasuvku u spotrebice.Je toho celkem dost ...

Vladimir Loula ml.