RE: příkazy HDO

www www asrock70@seznam.cz
Pondělí Říjen 27 09:08:37 CET 2008

Radu lidi to bude urcite zajimat a to vcetne schematu zapojeni. Pokud mate jiz predstavu o obvodovem reseni, budu rad, pokud se podelite.

J.

>Zdravým všechny

Musím první všem poděkovat, kteří se účastnili diskuze na téma příkazy HDO. Díky vám mám teď veškeré informace, co potřebuji na výrobu přijímače HDO. Mám dokument popisující komunikaci HDO, kde jsou veškeré potřebné informace k sestrojení přijímače HDO, pokud budete mít zájem, přepošlu na e-mail, pokud bude velký zájem, tak to zkusím dat někde na net. Ted´se pustím do výroby tohoto přijímače, budu informovat o úspěších.

S pozdravem

Martin Zálešák