Re: hlídače průtoku

Standa Palas stpalas@quick.cz
Neděle Říjen 26 22:19:27 CET 2008

Hledejte pod slovem flowswitch.V chlazení se to používá stále pro hlídání
výměníků před zamrznutím při přerušení průtoku vody.Dělá to třeba Johnson
controlls,ale i jiní výrobci.Možná ho mám i někde doma.Ale ty co já znám
jsou na závit. Asi 5/4".

S pozdravem Standa Palas
----- Original Message -----
From: "pyjan" <pyjan@tiscali.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 25, 2008 7:41 PM
Subject: hlídače průtoku

Kdysi se vyráběli hlídače průtoku. Měly tvar přírubové zpětné klapky,
oddělené membránou a osazené mikrospínačem. Stavy - průtok vyl větší než
- sepnuto, menší než - rozepnuto. Používal se to na hlídání velkých
kompresorů ČKD.  Připojovací parametru - přírubový spoj, PN 6 (10 nebo
16 - podle tlaku, DN 40 , 50, 65, 80 podle průtočného množství.

Po dni hledání nemohu nalézt. Víte někdo o výrobci případně kde by to
mohlo ležet? Díky za info. Používá se to pro indikaci chladicí vodu na
kompresorech,   chlazení forem. jako bezpečnostní armatura.

Děkuji za případné navedení správným směrem.